Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Att hålla igång

Asså ja, jag skäms faktiskt. Jag lovade att hålla igång bloggen med 1-2 inlägg per dag men min depression tvär nitade mig här för några veckor sen. Jag har inte orkat, det enda jag har gjort dem veckorna är att ligga i min säng , kolla på film hela dagarna och på kvällen går jag på event med häxorna. Jag har nu sjukskrivit mig från skolan då jag inte orkar mer just nu, jag kommer ingen vart med mitt mående och det är viktigare i det fallet. Har många gånger tvekat att lägga upp ett inlägg om mitt mående här på bloggen. Jag vill dela med mig om saker som det här. Inte för att ni ska tycka synd om mig utan att jag kanske kan hjälpa andra också, för jag vet att jag inte är ensam om att må dåligt. Men jag är på bättringsvägen, det går sakta men det tar sin tid att bli glad och hel igen. Så jag hoppas jag kan lägga upp minst ett inlägg per dag här! Om det är någon som vill släppa på hjärtat finns jag på instagram och på mailen: [email protected] går även bra att skicka brev på StarStable också!
 





Alanis Moonstorm

En måste inte hålla igång exakt hela tiden. Det tär mycket mer på själen att pressa sig själv till att skriva när en inte har inspiration än vad en tror det gör.

Ta hand om dig först! ♥♥

Svar: Du har helt rätt ♥
Cassandra Goldgirl

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback