Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

1 månad + Frågestund

Vet ni vad jag såg nyss? Den 10 October om exakt en månad har jag haft denna bloggen i 1 år! Woho, har dock inte varit aktiv på bloggen på jätte länge. Men nu och som nyårslufte har jag lovat att hålla igång bloggen. Jag hoppas på många år till på den här bloggen och att ni kommer följa mig genom åren. Kommer lägga upp minst 2 stycken blogginlägg per dag så det finns allt och läsa. Jag hoppas också att ni tycker om det jag gör här. 
 
 
Frågade er på instagram om ni skulle tycka det var kul med en frågestund här på bloggen. Många av er svarade Ja så då blir det av! Ni får fråga mig vad som helst inom spelet eller utanför. Känn er fria att fråga vad ni vill så kommer det en frågestunds inlägg här antingen ikväll eller imorgon! Om du har en fråga, kommentera eller på instagram! ↓





Anonym

Hur många hästar har du?

Lilly

Vad har din favorite häst ras på sso?

Amanda

Vart har du ditt hemstall?

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback