Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Cecilias bloggutmaning - Favorit område?

Om du själv vill göra utmaningen klicka här

Jag tycker hela Jorvik är otroligt magiskt men jag måste faktiskt säga att Firgrove omådet är mitt favorit ställe. Just för jag älskar den lilla byn som gömmer sig bakom träpålarnas väggar. Jag är en riktig skogsmulle och jag älskar att vara ute i skogen dels för att jag tycker det är avslappnande. Firgrove är harmonsikt, inte så mycket folk där då jag gillar att vara ensam och undviker stora  folksamlingar. Sen så är terrängbanan jätte rolig då jag älskar fälttävlan! Så om ni vill få tag i mig finns jag i Firgrove och spökar runt. 
 
Jag funderar faktiskt på om jag ska ta mitt pick och pack och bosätta mig i Firgrove istället. 
 
Bilden är från: Jorvikipedia





Agnes

Din blogg är så sjukt bra! :)

Svar: Tack så jätte mycket!! :D
Cassandra Goldgirl

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback