Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Inte klubblös längre!

"Sen såååå, ja en lite fågel viska i mitt öra att ett gäng häxor har något hemlig pågång för mig, jag ser dem allt flyga  runt i ögonvrån"
 
Dagen kom igår som jag verkligen längtatde efter. Exakt klockan 21:58 så mötte häxornas högsta ledare Haley mötte upp mig vid Vingårds stallet. Vi traskade en bit innan vi kom till platsen. Min ståtliga frieser Izor nosade på Haleys häst och ett lila glittrade sken cirkulerade runt oss båda.
Jag blev nämligen inbjuden till Silent Witches Society igen!! Whoo! Efter jag hade sagt ja till platsen döck alla häxor upp från ingenstans och välkommna mig tillbaka. Jag är så glad över att jag är med igen. Alla är så otroligt underbara och jag ser fram imot många äventyr med dem! :)
 
 





Cårv

Du är fin

Cårv

(Inte) välkommen bästa bästa har (inte) saknat dig jättemycket

Svar: du har saknat mig jätte mycket <3 <3
Cassandra Goldgirl

Haley

Åh vad vackert beskrivet! <3 så roligt att du är tillbaka! Stora kramar

Svar: Tack! Så glad att vara tillbaka <3
Cassandra Goldgirl

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback