Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Jorvikska ponnyn!

Den busiga och envisa Jorviska ponnyn är en av mina favorit raser i spelet. Dem ser både ut som en liten ponny och är det fullt ut i sättet. Det som kan vara lite jobbigt är att dem är mycket långsamare än andra hästar, men det är ju klart, dem har ju kortare ben! Jag älskar alla deras färger och skulle vilja köpa allihopa, men det blir mer och mer ponnys ju mer tiden går. Varför att de är en utav mina favorit raser är enkelt att berätta. När jag inte sitter framför datorn lägger jag ner massor med tid på mina shetlandsponnyer & Amerikanska Miniatyrhästar. Dessa små hästar har det lilla extra tycker jag och även i spelet! Deras rufsiga tagelt visar deras personlighet, en busig och envis liten "plåga". Men dem är väldigt intligenta också!  

En ny upptatering av rasen tycker jag inte behövs, dem ser verkligen ut som en shetlandsponny. Dock en lång sagolik man  skulle inte sitta fel!





Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback