Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Möt Quinn Darksea

Bestämde mig idag för att göra en till gubbe i spelet då jag vill börja om lite från början och göra alla roliga uppdragen igen. Hennes namn blev Quinn Darksea, hon har glittrande gröna ögon och håret är lika svart som de mörkaste havet. Just nu så kan jag inte verifiera mitt konto för att sidan inte fungerar konstigt nog. Jag som ville köpa star rider, men hoppas på att det fixsas så snart som möjligt.
Quinn finner ni på Air Star servern!
Nu är min design så färdig den kan bli och den är så snyyygg!! Det finns nu en gillar knapp vid varje inlägg, så nu kan ni gilla mina inlägg skulle vara jätte roligt om ni ville det! :)





Haley

Blev supersnyggt Katt!
Kul med nytt konto!😃👍 Har tre st totalt.
Blir så sugen på att byta till det ansiktet du har! Hon ser så mycket mognare ut!👌

Svar: Tack! Kul att göra dem gamla uppdragen som jag knappt kommer ihåg. Ansiktet är super snyggt verkligen och så är nöjd! :D
Cassandra Goldgirl

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback