Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Ny hästras till Jorvik?

För några dagar sen postade Star Stable en sneakpeek på instagram på en svart censuerad stegrande häst. Jag tror alla är jätte nyfikna på vad det är för en ras som gömmer sig där bakom. Vissa tror det är en mustang och andra en ny uppdatering av andalusierna. jag tror det är en lipizzaner då båda stegrar likadant och har samma hals och huvud. Men vi får se tills den är framme i Jorvik. Det ska iallafall bli jätte spännande. Dock så är jag inte lika spänd för jag tycker Star Stable skämmer bort oss med många hästar och nya ställen. Men dem bryr sig väldigt mycket om oss spelare och lyssnar på oss. :)
Är dem inte jätte lika?!





Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback