Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Nytt hemstall?

7 veckor sen la Star Stable upp en bild på ett snyggt hemstall med som kommer komma i slutet av 2016 och stallet är så sjukt snyggt! Med tegelväggar, en trä box som innehåller en vattenhink, röd krubba och ett hönät. Jag kan knappt vänta, det är så snyggt!! Att se en sneak peek på det nya hemstallet mot det andra är det en sån  skillnand! Det är både snyggt och fräsht. När det kommer så nlir det nog så att jag bosätter mig där inne och aldrig kommer ut igen, vem vet. ;) 
 
 
Juste! Jag vill också tacka så SJUKT mycket för att 52 (!!) har besökt min blogg idag. Herregud kan knappt tro det tack!!





Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback