Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cassandra Goldgirl - Chrome Pointer

Onsdags uppdatering!

Asså woah, har suttit hela morgonen och väntat på uppdatering och så många grejer berättas! 
 
Som jag trodde så kommer Lipizzaner hästen! Den är så fin och den kommer defintivt köpas när den kommer. En vit sagohäst. Äntligen har det toma övergivna championatet i Epona blivit en tävlingsplats! Man ska ta sig över både bilar, springa ifrån dem ilskna bina och många äventyrsfyllda hinder kommer påvägen! Jag små hatar på championat men något jag kommer testa när det har lugnat ner sig lite. Allt nytt vill alla testa på samma gång så den testar jag senare. Sen har nya kläder fraktast till gallerian. En tur dit och kolla på allt nytt och sedan ta en fika i cafet sitter aldrig fel!
 
Uppdateringen får 10/10 av mig.
 
 
 





Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback